Yleistä
BestBeat Oy myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin. Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 1.4.2021 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.
Tuotteet ja tuotehinnat
Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
Toimituskulut
Toimituskulut kuuluvat tuotteen hintaan ellei erikseen toisin mainita.
Toimitustapa ja aika
Firstbeat hyvinvointimittalaite toimitaan asiakkaan ilmoittamaa osoitteeseen Itella Logisticsin kautta. Toimitusaika on noin 2-5 arkipäivää.
Tilaaminen ja sopimus
Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.
Maksaminen ja maksutavat
Käytössämme on Klarnan maksupalvelu, missä voit maksaa ostoksesi pankki- tai luottokortilla, verkkopankissa sekä laskulla.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa. Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Jos olet kuluttaja, sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tuotteiden vastaanottamisesta. Palautus on sinulle maksutonta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia avaamattomia ja käyttämättömiä tuotteita. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Jos haluat tehdä palautuksen, ota yhteyttä sähköpostitse: bestbeatoy@gmail.com.
Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos paketti on vaurioitunut ja tilatut tuotteet ovat vahingoittuneet toimituksen aikana, sinun on tehtävä välittömästi kirjallinen ilmoitus postissa. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa bestbeatoy@gmail.com.
Jos Tuote vahingoittuu postituksen tai lähetyksen aikana tai Tuote ei toimi Tuotteen vastaanottohetkellä, sinun on tehtävä kirjallinen ilmoitus BestBeatille 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
Tuotteiden vahingoittumisen tai häviämisen riski siirtyy sinulle, kun BestBeat on toimittanut Tuotteet sinun ilmoittamaasi osoitteeseen ja sinä olet suorittanut Tuotteiden asianmukaisen maksun.
Asiakaspalvelu
Autamme sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä ensisijaisesti sähköpostitse: bestbeatoy@gmail.com